Handelsbetingelser

 


Download

Handelsbetingelser for Alerto Care Technologies ApS
(herefter kaldet Alerto)


Kontaktoplysninger:
Telefon: (+45) 4416 3600

Adresse: Rønne Alle 20, 5700 Svendborg
CVR 35524703


1. Generelle oplysninger
Alerto tilbyder produkter og tjenester inden for omsorgsteknologi og personlig sikkerhed. Alle handler foretages i henhold til nærværende handelsbetingelser. Der skelnes mellem kunde og bruger. Kunden er den person, som står for betaling og brugeren er den person, som
anvender produktet. Kunden er den ansvarlige over for Alerto og garanterer ved afgivelse af bestilling, at brugeren er indforstået med produktets anvendelse.


2. Køb og opsigelse
Ved køb ejer kunden produktet, dog skal der betales et månedligt abonnement, som dækker simkort, systemovervågning, support, ændring af indstillinger samt softwarevedligeholdelse og -opdatering. Produktet fungerer kun med tilknyttet abonnement. Efter de første 3 mdr. kan
abonnementet opsiges til udgangen af løbende måned.


3. Bestilling
Bestilling kan foretages via vores hjemmeside, e-mail eller telefon. Når bestillingen er gennemført, modtager kunden en ordrebekræftelse pr. e-mail med oplysning om forventet leveringstid samt faktura. Ordren ekspederes hurtigst muligt, når Alerto har modtaget betalingen.


4. Priser
Alle priser er angivet i danske kroner inkl. moms. Forsendelsesomkostninger vil fremgå ved bestillingen


5. Betaling
Betaling sker ved fast bankoverførsel. Betalingsoplysninger vil fremgå af fakturaen. Ved bestilling betales for de første 3 mdr., herefter betales forud for 1 måned ad gangen.


7. Fortrydelsesret
Der er 14 dages fortrydelsesret fra den dag, produktet modtages. For at gøre brug af fortrydelsesretten, skal vi kontaktes via e-mail eller telefon og varerne skal i original emballage. Ved skader på emballage eller produktet forbeholder Alerto sig ret til at modregne i det returnerede beløb. Kunden afholder udgiften for produktets returnering.


8. Reklamation
Hvis der er fejl eller mangler ved varen, bedes kunden kontakte os hurtigst muligt via e-mail eller telefon med en beskrivelse af problemet. Vi vil herefter vurdere reklamationen og eventuelt fremsende en ny vare eller refundere købsprisen. Reklamationsretten følger forbrugeraftalelovens bestemmelser.


9. Persondatapolitik
Vi behandler alle personoplysninger i overensstemmelse med gældende lovgivning. Oplysningerne bruges kun til at gennemføre bestillingen og vil ikke blive videregivet til tredjepart uden kundens og dermed brugers tilladelse. Tredjepart kan fx være hjemmepleje eller vagtcentral efter forudgående aftale med kunden.


10. Ansvar
Alerto er ikke ansvarlig for indirekte tab som følge af forsinkelser eller mangler ved leverede produkter. Vores ansvar er begrænset til købsprisen for de pågældende produkter.


11. Klageadgang

Hvis kunden ønsker at klage over en vare eller tjeneste skal vi kontaktes via e-mail eller telefon. Hvis vi ikke finder en løsning, kan der klages til Forbrugerklagenævnet. Disse er gældende fra den 1. marts 2025.